کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش (۲۰۱۵)
کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش به بررسی بازاریابی زنجیره ارزش میپردازد و بر روابط بین تامینکننده، مشتریان آنی آن و مشتریان پایین دست تمرکز میکند. این کتاب میتواند به تامین کنندگان قسمتها و مواد اولیه کمک کند تا موفقیت خود را در فعالیتهای بازاریابی افزایش دهند. مشخصات کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش نام کتاب: Value Chain … ادامه خواندن کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش (۲۰۱۵)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.